A Woltot és a Foodorát is érinti a rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzés
A vizsgálat többek között a kiszállított ételek állapotára, a kiszállítási idő betartására, az árakkal kapcsolatos problémákra, valamint a fogyasztók kompenzációjára vonatkozik.
Az utóbbi hetekben megnövekedett az ételfutárok tevékenységével kapcsolatos panaszok száma. A jelzett problémák valamennyi nagyobb ételkihordó céget érintik, többek között a Woltot és a Foodorát is. Jelentősebb problémaként fogalmazódott meg több esetben is, hogy az ígért kiszállítási határidőnél jelentősen később érkeznek meg az ételek, az árak feltüntetése nem egyértelmű vagy hibás, illetve, hogy a kiszállítás nem megfelelő. A nemzetgazdasági miniszter ezekre a panaszokra tekintettel, a fogyasztók védelme érdekében rendkívüli vizsgálatot rendelt el ezeknél a vállalkozásoknál – indokolja a döntést a Nemzetgazdasági Minisztérium közleménye.
A kormányhivatal próbavásárlással egybekötött ellenőrzése négy területre kiemelten...