A világjárvány hosszútávú hatásai
A vásárlók egyre inkább visszavágynak az üzletekbe – emeli ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatása.
A koronavírus felerősítette a márkával való közvetlen kapcsolatot
Az egyik legmarkánsabb változás, amelyre rávilágít a kutatás a fogyasztók márkához való kapcsolódása. Ezen a téren nagy változás történt az utóbbi időben, különösen a fiatalabb generáció körében, akik előszeretettel rendelnek terméket közvetlenül a kiszemelt márkától. A Z generáció tagjainak több mint kétharmada (68 százalék), a millenniumiak több mint fele (58 százalék) tett így az elmúlt hat hónapban, ez az arány átlagosan 41 százalék az összes korcsoport tekintetében. A döntés háttere egyszerű: a fogyasztók közel kétharmada (60 százalék) jelölte meg a közvetlen vásárlás okaként a jobb vásárlási élményt, míg 59 százalékuk emelte ki a márkahűség-programokhoz való hozzáférést.
Adatmegosztás a vásárlói előnyökért cserébe...