A vendégek mosolya sokakat visszahoz pályára: HR a szállodaiparban

Százalékban két számjegyű béremelés év elején, talpra állás a koronasokk után, átalakuló munkakörök. Néhány címszó a 23 magyarországi szállodát működtető és 1100 munkavállalót alkalmazó Accor Csoport utóbbi három évéből. A szállodaipar HR kihívásairól Komlósi Gabriellával, a vállalat kelet-európai Talent and Culture vezetőjével és Kollin Gergellyel a csoporthoz tartozó Mercure Budapest Korona szállodaigazgatójával beszélgettünk.

“Azt hittük, hogy elveszítjük a nevünket. A bejáratnál a logónk előtt szelfiztek az emberek, nekünk pedig be kellett zárnunk” - mondja most már mosolyogva a három évvel ezelőtti krízishelyzetről Kollin Gergely, a Mercure Budapest Korona igazgatója. A covid járvány sokként érte őket is. A szálloda végül csak három hónapra zárt be, a köznyelvből pedig lassan kikopott a koronavírus szó, az emberek inkább covidnak kezdték el nevezni. Persze a vendégek száma ettől függetlenül...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.