A vásárlók üdvözlésében a világ legjobbjai között vannak a magyar eladók

A görög és cseh eladók után a magyar értékesítők köszöntik leggyakrabban az ügyfeleiket – derült ki a Smiling Report felméréséből, amelyben 34 ország közel 700 ezer jelentését dolgozták fel – tájékoztatott a hazai eredményeket összegző ClientFirst Consulting Kft.

Az ügyfélkiszolgálás és értékesítés dinamikus világában kulcsfontosságú az állandóan változó piaci feltételekhez való alkalmazkodás és a minél gyorsabb reagálás. 2022 ismét kihívásokkal teli időszak volt mindenki számára világszerte. A bizonytalan gazdasági környezet ellenére a vállalkozások folyamatosan arra törekedtek, hogy olyan ügyfélélményt kínáljanak, mellyel növelhetik vásárlóik bizalmát, hűségét és elégedettségét.

„A Mosolyfelmérés éves szinten méri és értékeli az olyan kulcsfontosságú mutatókat, mint a mosolygás, az üdvözlés és a kapcsolt értékesítés melyek mind hozzájárulnak a sikeres ügyfélkapcsolatokhoz. A pontszámok...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.