A vásárlók 70 százaléka ezután is a boltokat választja az internet helyett
A CBRE globális ingatlantanácsadó cég közzétette legújabb jelentését, amelyben összefoglalta azokat a generációkon átívelő attitűdöket, amelyek meghatározzák majd a következő időszakban az épített környezet alakulását.
A felmérés során a CBRE több mint 20 ezer embert kérdezett meg világszerte – a baby boomerektől egészen a Z generációig –, hogy felmérje, hogyan élnek, dolgoznak, illetve vásárolnak majd a jövőben, és ez miként hat az általuk használt ingatlanokra.
A jelentés szerint a wellbeing, a lokáció, az ESG és a hibrid munka lehetősége az a négy átfogó téma, amely jelentősen befolyásolja majd az ingatlanokkal kapcsolatos döntéseket – minimális eltérésekkel az Egyesült Államokban, az ázsiai és csendes-óceáni térségben –, illetve Európában.
„A siker érdekében minden ingatlanpiaci döntés középpontjában a fogyasztónak kell állnia. Ezt a felmérést is éppen azért készítettük, hogy segítségével...