A vállalati lojalitás a múlté?
A szakértők szerint a modern munkaerőpiacon a dolgozók kompetenciái sokkal fontosabbá váltak, mint a vállalat presztízse, ezért csökkent a munkahelyek iránti lojalitás is.
Elmúltak azok az idők, amikor a munkavállalók azzal büszkélkedtek, hogy hol dolgoznak, ehelyett ma már saját magukat és erősségeiket helyezik előtérbe. Évekig a londoni Canary Wharf vagy a manhattani Financial District negyedek egyik jellemzője volt, hogy a dolgozók a cégük logójával díszített gyapjúmellényt viseltek, ami azt jelképezte, hogy büszkék a vállalatra, ahol dolgoznak. Ez a fajta nyílt munkavállalói lojalitás azonban egyre kevésbé jellemző. A megváltozott munkaerőpiaci helyzetben, ahol a technológia rohamosan fejlődik és a munkavállalók prioritásai megváltoztak, a szakértők szerint az emberek kevésbé hajlamosak a vállalatra összpontosítani, amikor a karrierjükről gondolkodnak és beszélnek. Ehelyett az emberek...