A tanár is munkavállaló!?
Employer branding, toborzás, munkáltatói márka, karrierút, megtartás, juttatások, bérbenchmark stb. Szinte már elcsépelt szavak, unalomig ismételjük és ezen kifejezések mögötti tartalommal igyekszünk nap mint nap azon dolgozni, hogy a kellő munkaerő-létszám rendelkezésre álljon. Nem is tudom hányadik éve hozzák a statisztikák az első helyen a munkaerő-megtartást, mint elsődleges HR feladatot. De vajon azon elgondolkodtunk, hogy azon emberek esetében, akiknek a kezébe a jövő generációjának képzettsége, skilljei, drámaiabban kifejezve a jövő munkaerőpiacának minőségének a záloga van, ott ezek a fogalmak hogyan jelennek meg vagy megjelennek e egyáltalán? Gál István írása.
Employer branding, toborzás, karrierút, megtartás.... Szinte már elcsépelt szavak, unalomig ismételjük és igyekszünk nap mint nap azon dolgozni, hogy a kellő munkaerő-létszám rendelkezésre álljon. De vajon azon elgondolkodtunk, hogy azon emberek esetében, akiknek a kezébe a jövő generációjának képzettsége, skilljei, drámaiabban kifejezve a jövő munkaerőpiacának minőségének a záloga van, ott ezek a fogalmak hogyan jelennek meg vagy megjelennek-e egyáltalán? Gál István írása.
Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.