A siker kulcsa bennünk van – inspiráló előadások a VOSZ BPVRSZ rendezvényén
A „Tudatos ügyfélélmény a magasabb árbevételért” című eseményen három igazán lendületes előadó, három izgalmas témával várta az érdeklődőket a VOSZ budapesti székházában.
A rendezvény szervezője és moderátora Faragó Ilona, a VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei Szervezetének elnökségi tagja volt. Bevezetőjében elmondta, hogy a konferencia remek alkalmat biztosít arra, hogy a résztvevők megismerjék az ügyfélélmény fontosságát és annak vállalkozásfejlesztésben betöltött szerepét. Az itt szerzett tudás és tapasztalatok nagymértékben hozzájárulhatnak a vállalkozások hosszú távú növekedéséhez és versenyképességéhez – olvasható a vosz.hu-n.
Leitner-Kocsis Eszter business coach arról beszélt, hogy a döntéseink 95 százaléka érzelmi alapon történik, és csak 5 százalék a tudatos, racionális döntés. Kifejtette, hogyan segíti az önismeret és a belső stabilitás az ügyfelekkel való kapcsolatot, magát az ügyfélélményt...