A Samsung eldönthetné, gyári hiba-e a csíkos kijelző vagy sem

Számos olyan esetet láttunk, amikor a Galaxy telefonokat képernyővel kapcsolatos problémák érintették.

Szinte minden érintett telefon Super AMOLED képernyővel rendelkezik, és zöld vagy rózsaszín vonalak jelennek meg rajtuk külső behatás nélkül. A Samsung nemrégiben ingyenes javítási szabályzatot jelentett be a probléma által érintett, garancián túli Galaxy Note 20 és Galaxy S20 sorozatú telefonokhoz. A képernyővel kapcsolatos problémák azonban nem csak ezeket az eszközöket érintik.

Egy indiai Galaxy Z Flip4 felhasználó azt állítja, hogy a telefon képernyője a vásárlást követő öt hónapon belül meghibásodott. Az összehajtható képernyő bal felső részén zöld vonal található. A felhasználó azt állítja, hogy a telefon nem sérült meg, és a zöld vonal a semmiből jelent meg. Ez hardverproblémának tűnik.

A Samsung eldönthetné, gyári hiba-e a csíkos kijelző vagy sem

Amikor a felhasználó felvette a kapcsolatot a szervizközponttal, az aftersales vezetők közölték...

Tovább a teljes cikkhez a telefonguru.hu oldalon.