A nő, aki megmutatta: az álommelót nem megtalálni, hanem kitalálni kell

Lara Sophie Bothur a Deloitte tanácsadójaként kezdte, de egyetlen LinkedIn-poszt teljesen megváltoztatta az életét. Ma már Németország első vállalati influencereként és Európa egyik legkeresettebb techszakértőjeként dolgozik. Története bizonyítja: az álommelót nem mindig megtalálni kell – érdemesebb inkább kitalálni.

Lara Sophie Bothur a Deloitte tanácsadójaként kezdte, de egyetlen LinkedIn-poszt teljesen megváltoztatta az életét. Ma már Európa egyik legkeresettebb techszakértőjeként dolgozik.

Amikor Lara Sophie Bothur 2021-ben a Deloitte-hoz csatlakozott üzleti elemzőként, még nem sejthette, hogy néhány év múlva teljesen új karrierutat teremt magának. A német szakember a tanácsadói munkát hamarosan egy teljesen új szerepre cserélte – ő lett a Deloitte első teljes munkaidős „corporate influencere” Németországban - írja a Business Insider

A váltás véletlenül indult....

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.