A négynapos munkahét sem csodaszer
A népszerűsége és a sikeres tesztelések ellenére sem várható, hogy tömegesen elterjed a négynapos munkahét egyelőre. Vannak azonban olyan technikák, amelyekkel azok a cégek is ösztönözni tudják dolgozóikat, ahol nem megvalósítható a rövidített munkahét vagy akár az otthoni munkavégzés.
A népszerűsége és a sikeres tesztelések ellenére sem várható, hogy tömegesen elterjed a négynapos munkahét.
Nemcsak külföldön, hanem Magyarországon is egyre gyakrabban felmerül a négynapos munkahét bevezetésének gondolata. Bár van olyan cég, ahol már tesztelik, a Cégmenedzser Szoftver Kft. felmérése alapján a hazai kkv-k csupán harmada alkalmas és nyitott arra, hogy fontolóra vegye.
A vállalatoknak tehát olyan ösztönző módszerre van szükségük, ami a hagyományos munkarend – az ötnapos munkahét, a váltott műszakok és a fix irodai/gyári munkavégzés – mellett is hatékonyan támogatják a dolgozók...