A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval
Egy átlagos munkanapon, munkaidőnk mindösszesen 5 százalékát - 24 percet fordítunk kommunikációra, azaz valós, emberi kapcsolatra épülő egyeztetésekre, beszélgetésre. A teljesítmény csökkenéséért és az esetleges hibák gyakori előfordulásáért 86 százalékban a nem megfelelő kommunikációt, vagy annak teljes hiányát jelölik meg a dolgozók.
A Comline Budapest jelenlegi, hazai, főleg értékesítésben dolgozó ügyfélállományán azt tapasztalja, hogy a kommunikációra fordított idő alacsony, alig éri el a fél órát egy munkanap alkalmával. “Ha nem fordítunk elég időt a kommunikációra, a kollégák nem figyelnek egymásra, vagy nem megfelelő platformokon cserélnek információt, az súlyos szervezeti káoszhoz vezethet, amelynek hatását a cég pénztárcája is megérezheti.” - tette hozzá Nagy Béla, a Comline Budapest vezető trénere, tulajdonosa.
Minden összefügg a teljesítménnyel
A 2024-es Statisztika a munkahelyi...