A metaverzum vezető szerepéért versenyeznek a vállalatok
A valóságot és a virtuális valóságot ötvöző interaktív élmények mára elérhetőek, és egyre inkább mindennapjaink és üzletmenetünk részévé válnak. Bár az iparági elfogadása még folyamatban van, a technológiai óriások már milliárdokat fektettek be a metaverzumba.
A Deloitte felmérése szerint a vezetők 61 százaléka gondolja úgy, hogy a felhasználói élmény új termékekkel és szolgáltatásokkal történő átalakítása a következő szintre emelheti az alkalmazottak és az ügyfelek élményét egyaránt. 24 százalék mondta, hogy mindez hordozható és fizikai eszközökkel, 14 százalék szerint pedig AR/VR (augmented reality és virtual reality) képességekkel történhet. Mivel a minőségi élmény kialakítása ilyen módon történő kialakítása egyre fontosabb, kérdés, hogy milyen módon és milyen gyorsan képesek piacképessé tenni a valós és virtuális világ összekapcsolását.
„Az egyértelműen látszik, hogy a metaverzum – vagy...