A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?
Az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.
A megfelelő analitikai eszközök segítségével a vállalatok rendszerezett módon tudják létrehozni és kezelni a rendelkezésre álló adatokat, amelyeket egyébként nehéz lenne nyomon követni. Ilyen eszköz a Tableau CRM is, amellyel a vállalatok új szintre emelhetik az ügyfélkezelési folyamataikat.
Mi az a Tableau CRM?
A Tableau CRM az egyik vezető üzleti intelligencia és analitika eszköze, amely a Tableau és a világ első számú CRM platformja, a Salesforce 2019-es egyesüléséből jött létre. A Tableau CRM a Tableau portfólió része, amely a Tableau Platformmal együtt alkotja a világ vezető analitikai megoldását. Hivatalos neve Einstein Analytics, ami olyan csapatok számára ideális, akik szeretnék integrálni az analitikájukat...