A magyarok többsége vásárolt már használt cikkeket webáruházban

A magyarok 77 százaléka nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, 64 százalékuk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai. Magyarországon jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékekkel az online tér felé nyit.

A webáruházak létrehozásával és üzemeltetésével foglalkozó cseh hátterű cég arra volt kíváncsi, vajon igaz-e a magyarokra is a Csehországban szembetűnő trend, miszerint a lakosság jelentős része vásárol használt termékeket online.

A friss felmérés eredményei alapján a magyarok is nyitottak a használt termékek online vásárlására: 64 százalékuk már eddig is vett ilyen termékeket a világhálón, és további 8százalék mondta, hogy biztosan fog a jövőben. A Shoptet kutatásából kiderül, hogy elsősorban nem a környezetvédelem, hanem a spórolás tereli a használt termékek vásárlása felé az embereket, a válaszadók 93 százaléka...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.