A magyarok több mint fele vásárolt már ultragyors divatmárkától

Vásárlás előtt a magyar fogyasztók körülbelül fele gyűjt információkat az interneten azokról a webáruházakról, ahonnan korábban még sosem rendelt.

A felmérés első fele azt vizsgálta, hogy milyen tényezők játszanak szerepet a fogyasztói bizalom kialakításában abban az esetben, ha a vásárló korábban még nem rendelt az adott webáruházból.

A válaszok alapján általánosságban elmondható, hogy Magyarországon az online vásárlók nagyjából fele (48 százalék) keres információkat azokról a webáruházakról, ahonnan korábban még nem vásárolt termékeket, míg 31 százalék csak akkor rendel új helyről, ha nagy ismertségű webshopról van szó, vagy kifejezetten ajánlotta számára valaki.

Az információgyűjtés során a leggyakrabban az utánvétes fizetési opció meglétét (70 százalék), a házhozszállítási díjakat és a visszaküldési lehetőségeket (65 százalék), és az ügyfélszolgálati elérhetőségek megfelelő feltüntetését...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.