A magyar vállalkozások digitalizációját támogató programot indított a Visa

Elindította a Visa Magyarországon a Digitális Fizetés Programot; a hároméves kezdeményezés a Magyarországon aktív elfogadókkal és e-kereskedelmi megoldásokat kínáló partnerekkel együttműködésben valósul meg.

A magyar e‑kereskedelem az elmúlt években dinamikusan bővült: a Kearney tanulmánya szerint 2018 és 2023 között átlagosan évi 25 százalékkal nőtt, összértéke elérte a nyolc milliárd eurót, ami a GDP 4,1 százalékának felel meg. Ezzel párhuzamosan a fizetési szokások is átalakultak: a fogyasztói preferencia határozottan a digitális irányába tolódott – míg 2020-ban a magyarok 48 százaléka, addig 2024 végére már 69 százaléka részesítette előnyben az elektronikus fizetést – sorolja az adatokat a Visa közleménye.

A fizetési élménnyel kapcsolatos elvárások is megváltoztak: a biztonság és a kényelem került előtérbe. A Visa friss felmérése szerint tízből nyolc magyar a biztonságot tartja a legfontosabb...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.