A magyar e-kereskedők nyerhetnek a határátlépéssel
A Temu megjelenése nagyobb piaci sokkot okozott a hazai e-kereskedelemben, mint a koronavírus-járvány és az ukrán háború. Aki átgondoltan használja a mesterséges intelligenciát, kiemelkedhet a versenytársai közül, ugyanakkor az új technológia olyan eszközt ad a kiberbűnözők kezébe, amellyel manipulált ajánlatokat hozhatnak létre.
Már az e-kereskedelmet is a gazdasági ciklusok alakítják
Az e-kereskedelem folyamatosan fejlődik, habár a hőskornak már vége. Dr. Bőgel György, az Ecommerce Hungary elnöke a június 6-7-ei XX. E-kereskedelmi konferencia kapcsán elmondta, hogy egy kis szektor képes kivonni magát az általános gazdasági trendek alól, és akár szembe is mehet azokkal, ahogy például a 2007-2008-as pénzügyi válságot alig érezte meg az online kereskedelem. Ám ha egy szektor kinövi magát, akkor elkezd együtt mozogni a gazdasági ciklusokkal és viszi a nehézségi erő. 2012. és 2019. között gazdasági...