A Kandji bemutatta Kai-t, az új AI-alapú eszközkezelési asszisztenst vállalatok számára

A Kandji új, mesterséges intelligenciával támogatott eszközkezelési asszisztense, Kai, az IT-csapatok munkáját hivatott egyszerűsíteni az Apple-eszközök kezelésében.

A Kandji, az Apple-eszközök vállalati kezelésére specializálódott szoftverszolgáltató, bemutatta legújabb AI-alapú eszközkezelési asszisztensét, a Kai-t. Ez az innovatív megoldás célja, hogy megkönnyítse az IT-csapatok munkáját az Apple-eszközök menedzselésében, miközben gyors hozzáférést biztosít természetes nyelvű lekérdezéseken keresztül az eszközökkel kapcsolatos információkhoz. A Kai nagy előnye, hogy lehetővé teszi a kevésbé technikai felkészültségű felhasználók számára is az egyszerűbb, hatékonyabb eszközkezelést.

A Kandji bemutatta Kai-t, az új AI-alapú eszközkezelési asszisztenst vállalatok számára

Weldon Dodd, a Kandji globális megoldásokért felelős vezetője elmondta, hogy az IT-csapatoknak egyre nagyobb nyomással kell szembenézniük, miközben kevesebb erőforrással próbálnak helytállni. A Kai segíti őket...

Tovább a teljes cikkhez a telefonguru.hu oldalon.