A HR-es nem a barátod, de ettől még lehet barátságos!

Nincs könnyű feladata a HR-nek egy nagy szervezeten belül, ha arra gondolunk, hogy egyfajta közvetítői szerepet kell betöltenie a munkavállalók és a vezetés között. A HR-esnek objektív és szakmai hozzáállást kell sugároznia, miközben feladata az is, hogy hallja, lássa, értse, mi történik a szervezetben, amihez elengedhetetlen, hogy közvetlen kapcsolatokat alakítson ki. Sharlyn Lauby HR tanácsadó szerint igenis lehetséges úgy meghúzni a határokat, hogy ez sikerüljön.

Hogyan tudnak a HR-szakemberek barátságosnak tűnni anélkül, hogy átlépnének egy határt? Íme ehhez öt megfontolandó jó tanács.

"Láttam egy bejegyzést a LinkedInen, melyben valaki egy HR-ről szóló táblát tartott a kezében. Feltételezem, hogy valami HR-hez kapcsolódó szolgáltatás reklámja volt, de nagyon megragadta a figyelmemet - valami olyasmi állt rajta, hogy: 

„A HR nem a barátod”. 

- írja Sharlyn Lauby...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.