A helyeden vagy? Így segíti a munkavállalói jóllétet a CIB Bank
Reprezentatív országos kutatásban mérte fel a munkahelyi jóllétet a CIB Bank a Pulzus kutatócéggel és a Mélylevegő Projekttel együttműködve. A „Helyemen vagyok” kampány keretében végzett rendhagyó vizsgálat okairól és tapasztalatairól Tóth Györgyivel, a pénzintézet HR vezetőjével beszélgettünk.
- Mikor határozták el, hogy felmérik a magyarországi munkavállalók jóllétét, és mi a kezdeményezés fő motivációja?
2023 végén egy átfogó, külső és belső elemeket is tartalmazó kutatást indítottunk azzal a céllal, hogy a változó munkavállalói igényekkel összhangban megújítsuk munkáltatói márkánkat. Az employer branding kutatásunk eredményeire alapozva idén ősszel munkáltatói márka kampányt indítottunk, melynek része a Mélylevegő projekttel közös Helyemen vagyok! kutatásunk is. Fontosnak tartjuk a tudatosság növelését a munkahelyválasztás és a munkavállalói jóllét terén, kezdeményezésünkkel ezt szeretnénk...