A hagyományos reklám unalmas, a hirdetésnek adnia kell valamit
A Digital Media Hungaryn Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója beszélt a trendekről, konkrét példákról a Lounge Group podcastjának különkiadásában.
A sales House és médiaügynökség fogalmát gyakran keverik a hazai szakmában: utóbbi a hirdetőket segíti, nekik javasol, médiatervez, kampányokat helyez el, míg a sales house a kiadókat segíti. Nem kell ugyanakkor minden oldalnak saját értékesítő csapat, a sales house mindent elintéz kapcsolatai révén, éppen ezért költséghatékonyabban, hiszen nincs szükség minden egyes területen külön szakemberre. Mivel ebben az esetben egy kézben van több felület, jelentősen jobb elérést lehet így biztosítani egy-egy hirdető számára. A sales house-ok helyben jelen vannak, napi kapcsolatban állnak a hirdetőkkel, és olykor egy-egy kampány tervezésébe is aktívan beszállnak.
Az Adaptive Media főleg a prémium online magazinok és híroldalak felületeit...