A Google küzd, hogy meggyőzze az iPhone felhasználókat a Chrome-ra váltásról
A Google és az Apple hosszú távú üzleti kapcsolatot ápol, de a Google jelenléte a Safari alapértelmezett keresőmotorjaként a DOJ vizsgálata alatt áll.
- A Google nehezen tudja meggyőzni az iPhone felhasználókat, hogy váltsanak a Chrome-ra, jelenleg a felhasználók 30%-a használja.
- Az EU DMA szabályai lehetőséget biztosíthatnak a Google számára, hogy több iPhone felhasználót vonzzon a Chrome-ra az eszköz beállítása során.
Bár a Google és az Apple riválisok az operációs rendszer és az okostelefon piacon, kiterjedt üzleti kapcsolatot alakítottak ki. Az RCS üzenetküldés iOS-be való bevezetésétől kezdve a Gemini AI integrálásáig az Apple Intelligence-be és a nem kívánt nyomkövetés elleni küzdelemig a Google és az Apple folyamatosan bizonyította, hogy megbízható partnerekként tudnak együttműködni.
Azonban a Google és az Apple üzletének egy aspektusa, amely szinte nem kerül nyilvánosságra, a Google...