A Facebook és az Instagram 40 százalékkal csökkenti reklámmentes előfizetési díját Európában
A Meta bejelentette, hogy Európában 40%-kal csökkenti a reklámmentes előfizetés árát a Facebookon és az Instagramon.
Emellett a cég kevesebb adatot fog felhasználni a hirdetések személyre szabásához, ami azt jelenti, hogy azok a felhasználók, akik nem fizetnek a reklámmentes élményért, kevésbé releváns hirdetéseket láthatnak majd.
Miért történik ez?
Ez a változtatás nem a Meta önkéntes döntése, hanem az EU szabályozó hatóságainak követelésére válaszul született. Bár a Meta szerint ezek az elvárások túlmutatnak a jogszabályi követelményeken, a vállalat úgy döntött, hogy végrehajtja a változtatásokat.
Új előfizetési díjak
- Webes előfizetés: 5,99 €/hónap (korábban 9,99 €),
- iOS és Android alkalmazásokban: 7,99 €/hónap (korábban 12,99 €).
- További fiókok: 4 €/hónap (webes), 5 €/hónap (mobil).
A jelenlegi előfizetőknek nincs teendőjük, az árakat automatikusan csökkentik.