A Facebook és az Instagram 40 százalékkal csökkenti reklámmentes előfizetési díját Európában

A Meta bejelentette, hogy Európában 40%-kal csökkenti a reklámmentes előfizetés árát a Facebookon és az Instagramon.

Emellett a cég kevesebb adatot fog felhasználni a hirdetések személyre szabásához, ami azt jelenti, hogy azok a felhasználók, akik nem fizetnek a reklámmentes élményért, kevésbé releváns hirdetéseket láthatnak majd.  

Miért történik ez?  

Ez a változtatás nem a Meta önkéntes döntése, hanem az EU szabályozó hatóságainak követelésére válaszul született. Bár a Meta szerint ezek az elvárások túlmutatnak a jogszabályi követelményeken, a vállalat úgy döntött, hogy végrehajtja a változtatásokat.

Új előfizetési díjak 

  • Webes előfizetés: 5,99 €/hónap (korábban 9,99 €),  
  • iOS és Android alkalmazásokban: 7,99 €/hónap (korábban 12,99 €).  
  • További fiókok: 4 €/hónap (webes), 5 €/hónap (mobil).  

A jelenlegi előfizetőknek nincs teendőjük, az árakat automatikusan csökkentik.  

A Facebook és az Instagram 40 százalékkal csökkenti reklámmentes előfizetési díját Európában

Új lehetőségek...

Tovább a teljes cikkhez a telefonguru.hu oldalon.