A fa tetejétől a drogériabirodalomig - így lesz a családi cégből globális nagyvállalat

Dirk Rossmann, a Rossmann drogériahálózat alapító-tulajdonosa életrajzi kötetében, amely magyarul „...és akkor felmásztam a fára!” címmel jelent meg, önreflexióval teli történetet tár elénk a kitartásról és a vállalkozói szellemről, és arról, hogy hogyan lett egy egyszerű családi vállalkozásból mára globális cég.

A drogérialánc Magyarországon 30 éve van jelen, 250 üzlettel és közel 2400 munkavállalóval. Dirk Rossmann életének egyes fejezetei révén bepillantást nyerhetünk a megpróbáltatásokba és tanulságokba, amelyek egy innovatív, kitartó ember életútját formálták. A könyv címe egy emlékezetes eseményre utal: Rossmann a német Bundeswehr kötelező katonai szolgálata ellen tiltakozva egy tölgyfára mászott fel besorozásakor, majd órákig ott is maradt. Tettével sikerült elérnie a seregtől való eltanácsolását, ami üzleti sikersztorijának egyik első lépése volt.

Nem volt pénzem, tapasztalatom,...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.