A cégeknek ma már meg kell harcolni a leendő kollégákért
A covid idején a dolgozók fizikai és mentális egészsége, a home office alatt is hatékony kapcsolattartás és a motiválás volt a HR fókuszában, azonban a járványhelyzet elmúltával egy régi/új terület, a leendő munkavállalók elérése is egyre hangsúlyosabbá válik.
Míg a vásárlókat, ügyfeleket a demográfiai, fogyasztási és számos egyéb sajátosság alapján testre szabott ajánlatokkal szolgálják ki, a munkatársakat többnyire egyetlen egységes csoportként kezelik a cégek.
„A HR feladata kibővült, és a meglévő kollégákkal folytatott párbeszéd mellett újra kiegészült a szervezeten kívüli, leendő munkatársak megtalálásával és megnyerésével. Az új munkatársak felvétele ugyanis már nem az álláshirdetéssel kezdődik, hanem azt megelőzően, a cég mint munkáltató bemutatásával” – véli Medvey Leila, a K&H HR igazgatója.
A leendő munkavállalók eléréséhez és megnyeréséhez ugyanolyan átgondolt...