A cégek zöldülni akarnak, de közben megfeledkeznek az emberekről

A hazai vállalati fenntarthatóság 2025 első félévében továbbra is stagnál a 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett reprezentatív felmérés legfrissebb adatai alapján; a K&H fenntarthatósági indexe változatlanul 39 ponton áll, már negyedik éve nem tud kitörni a szűk, 38-40 pontos sávból. Miközben a hazai vállalatok elméletben egyre inkább hangsúlyozzák a fenntarthatóság fontosságát, a társadalmi szempontokban látványos visszalépés tapasztalható.

A hazai vállalati fenntarthatóság 2025 első félévében továbbra is stagnál a 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett reprezentatív felmérés legfrissebb adatai alapján.

A K&H összefoglalója szerint a legnagyobb előrelépés az attitűd és stratégia terén történt.

Az attitűd alindex 72 pontra emelkedett, ami az index történetének legmagasabb értéke. A vállalatvezetők...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.