A béremelés hatása 6 hónapig tart: a fizikai munkavállalók megtartásának kulisszatitkai

A munkavállalók megtartásának legfontosabb eszközei és a fizikai munkavállalói élmény volt az egyik fókusztémája a recruiTECH BLUE kékgalléros toborzási konferenciának. Munkaerőhiány idején a HR-nek és a vállalatvezetésnek még nagyobb hangsúlyt kell fektetnie a bér-, juttatási stratégiára és arra, hogy a munkavállalók jól is érezzék magukat a cégnél. 

A kompenzációval ma már nem elég egy évben egyszer foglalkozni, hanem szinte folyamatos feladat a szakemberek szerint, és természetesen nem csak a szűken vett bérezést jelenti, derült ki azon a kerekasztal beszélgetésen, amelyen Széll Hajnalka, az Auchan marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója, korábbi országos HR vezetője, Rózsás Hajnalka, a Bourns Kft. HR menedzsere, Nagy Mihály, a Dana Hungary Kft. HR vezetője vett részt. Mivel sok területen nagy a verseny a munkavállalókért, így folyamatosan foglalkozni kell a kompenzációs stratégiával,...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.