20 magyar cég mutatkozik be a sajátmárkás termékek amszterdami világtalálkozóján

A Kereskedelmi Márkák Kiállítása az idén május 20-án nyílt meg; az eseményen az Agrármarketing Centrum évek óta teltházzal üzemelteti közösségi standját.

A sajátmárkás termékek térnyerése világszerte szembetűnő; Európa több országában már 40 százalék fölötti piaci részesedést érnek el ezek a termékek, további kilenc országban pedig 30 százalék felettit – olvasható az Agrármarketing Centrum közleményében. A „saját” márkák a világjárvány időszaka alatt is megőrizték erős piaci pozíciójukat, köszönhetően versenyképes áruknak és javuló minőségüknek.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) az idén egy 198 négyzetméteres közösségi standot üzemeltet az amszterdami rendezvényen, ahol 20 magyar élelmiszeripari vállalkozás mutatkozik be a nemzetközi közönség előtt. A kiállításon külön hangsúlyt kap az AMC exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program, amely többek között a magyar termékek...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.